راهنمای خرید تجهیزات گیمینگ

هدست گیمینگ ایسوس راگ استریکس فیوژن 500 سازگار با پلی استیشن 4

هدست مخصوص بازی ایسوس راگ استریکس فیوژن 500 یکی دیگر از هدفون های حرفه ای گیمینگ کمپانی Asus بوده که با قیمت ارزان و مناسبی به لیست قیمت هدست های ایسوس افزوده شده است و هم اکنون در بازار لوازم جانبی کامپیوتر به فروش می رسد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت هدست

کمپانی ایسوس یکی دیگر از هدست های گیمینگ و حرفه ای خود را با نام ROG Strix Fusion 500 به گیمرها معرفی نمود. این هدست مخصوص بازی به فناوری ASUS Aura Sync RGB مجهز شده است که علاوه بر اتصال به سخت افزارهای مبتنی بر ASUS Aura Sync RGB می تواند به هدست های دیگر نیز متصل شود.

هدست گیمینگ ایسوس راگ استریکس فیوژن 500 با مجهز بودن به ESS Sabre 9018 DAC و آمپلی فایر ESS 9601 می تواند همانند هدست Strix Fusion 300 با کیفیت ترین صدای ممکن را در اختیار شما قرار دهد. کمپانی ایسوس نیز صدای 24 بیت بر روی پهنای باند 96 کیلوهرتز را برای این هدست مخصوص بازی در نظر گرفته است.

درون کاپ های بزرگهدستگیمینگ ایسوس ROG Strix Fusion 500 دو عدد درایو 50 میلی متری ASUS Essence موجود می باشد که با متریال های آگوستیک پوشش داده شده اند. علاوه بر این هدست راگ استریکس فیوژن 500 می تواند صدای مجازی 7.1 که توسط تراشه DSP پردازش می شود را ارائه دهد.

محدوده خروجی هدست مخصوص بازی ایسوس ROG Strix Fusion 500 حداقل 20 هرتز و حداکثر 20 کیلوهرتز بوده و با پلی استیشن 4 و سیستم های مک نیز سازگار می باشد همچنین سامانه LED RGB در این هدست گیمینگ ایسوس توسط یک اپلیکیشن نیز قابل مدیریت خواهد بود. طبق اعلام کمپانی ایسوس هدست گیمینگ راگ استریکس فیوژن 500 دربازار لوازم جانبی کامپیوتر نیز با قیمت 180 دلار به فروش می رسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هدست گیمینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • هدست های گیمینگ ایسوس واقعا بی نظیر ترین هدست های مخصوص بازی هستند صدایی که پخش می کنند فوق العادست لااایک

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل