هدست گیمینگ ریزر Electra V2 در دو مدل مختلف راهی بازار قطعات کامپیوتر شده است و مناسب گیمرهایی که علاقمند به گوش دادن صدایی با کیفیت و فراگیر هستند، می باشد. قیمت هدست مخصوص بازی ریزر الکترا وی 2 با توجه به مدل آن نیز متفاوت خواهد بود.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت هدست

اگر جز آن دسته از گیمرهایی هستید که به کارایی هدست های گیمینگ اهمیت می دهید احتمالا متوجه شده اید که اکثر هدست های بازار قطعات کامپیوتر از کیفیت بالایی بر خوردار نیستند. کمپانی ریزر جدید ترین هدست گیمینگ خود را برای گیمرهای سخت پسند رونمایی کرده است.

جنس هدبندهدست مخصوص بازی ریزر Electra V2 آلومینیومی بوده و به راحتی قابل تنظیم می باشد، این هدست Razer توانایی تولید صدای فراگیر 7.1 کاناله را دارد به طوری که سبب می شود کاربران از گوش دادن به موسیقی و بازی کردن لذت ببرند.

از دیگر ویژگی هایهدستگیمینگ Electra V2 ریزر می توان به پد های چرمی و درایور های 40 میلی متری اشاره کرد همچنین طبق گفته شرکت Razer هدست الکترا وی 2 مجهز به قابلیت سفارشی سازی می باشد. لازم به ذکر است صدای تولید شده توسط این هدست Razer در ابتدا کمی خاص است ولی به مرور به آن عادت خواهید کرد.

اکثر تولیدکنندگان هدفون و هدست بازار قطعات کامپیوتر قطعات مختلف را خودشان تولید می کنند اما شرکتی همانند Razer با خرید اجزای مختلف و اسمبل آنها توانسته است علاوه بر حفظ کیفیت، قیمت محصول نهایی را تا حدودی کاهش دهد. هدست الکترا وی 2 در دو مدل عرضه می شود، مدل اول با جک 3.5 میلیمتری به قیمت 59 دلار و مدل دیگر با پورت USB به قیمت 69 دلار هم اکنون به فروش می رسد. علاقمندان می توانند نیز می توانند از فروشگاه آنلاین Razerzone این هدست را خریداری کنند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هدست گیمینگ ریزر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • قیمت هدست گیمینگ ریزر الکترا وی 2 نسبت به کارایش خیلی ارزون چطوری میشه این هدست مخصوص بازی از آی تی بازار خریداری کرد؟

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل