راهنمای خرید

گلکسی A53 سامسونگ تکرار گوشی A52 با کمی تغییر

به تازگی تصاویری از گوشی سامسونگ گلکسی A53 منتشر شده است. این تصاویر نشان می دهد که این گوشی تکرار گوشی محبوب A52 است با تغییرات جزئی که در ساختار دوربین آن به وجود آمده است. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52، در دو مدل 4G و 5G عرضه شد که از ویژگی های سخت افزاری خوبی بهره می برد. به طوری که با وجود میان رده بودن، آن را در رده پرچمداران می شناختند. با انتشار تصاویری از گلکسی A53 به نظر می رسد این تکرار خوشایند، فقط جزئیاتی را در ظاهر دوربین، و رنگ بندی آن به همراه خواهد داشت. سامسونگ در حال حاضر پر فروش ترین بازار گوشی های هوشمند را در اختیار خود دارد و این فروش بالا را مدیون گوشی های میان رده خود است. سری A از گوشی های سامسونگ، با قیمتی مناسب اما کارایی بالا، از پر طرفدارترین میان رده های بازار محسوب می شوند.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

گوشی گلکسی A53 با رنگ بندی جدید

وقتی سری A52 و A72 با پشتیبانی از اینترنت 5G به بازار آمدند، تا مدت ها در راس اخبار گوشی های هوشمند بودند. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد تا این موفقیت را تکرار کند. این بار علاوه بر تغییرات جزئی که در این گوشی موبایل سامسونگ نسبت به مدل قبلی اش خواهد داشت، رنگ بندی جدیدی را نیز به این سری خواهد افزود. در تصاویر منتشر شده از آ 53، دو رنگ سفید و مشکی دیده می شود.

علاوه بر این رنگ بندی جدید، پنل دوربین از مدل قبلی کمی متفاوت است. با این که تفاوتی در تعداد و نوع دوربین گوشی به وجود نیامده اما لبه پنل دوربین انحنای بیشتری یافته است. می توان گفت کمی از زمختی پنل دوربین در سری قبلی کاسته شده. به غیر از آن هم فریم گوشی موبایل کمی منحنی تر به نظر می رسد. قاب پشتی موبایل هم مانند سری قبل است اما کمی مات تر دیده می شود. به نظر می رسد رنگ نارنجی هم به رنگ بندی این مدل از گوشی اضافه شده است. سری قبل ما شاهد یک رنگ آبی آسمانی و بنفش روشن بودیم.

گوشی جدید سامسونگ، تکرار یک موفقیت

هرچند در این تصاویر به نظر می رسد که گوشی کمی نازک تر از مدل قبلی شده و جک هدفون 3.5 میلی متری هم از آن حذف شده است اما در کلیت، تکرار مدل موفق A52 را شاهد هستیم. در مورد تراشه این سری اخبار معتبری منتشر نشده اما احتمالا از تراشه اگزینوس پشتیبانی خواهد کرد. پیش بینی ها از رونمایی این سری جدید، نشان می دهد که این گوشی هوشمند هم در ماه مارچ 2022 رونمایی خواهد شد.

سامسونگ امسال، هنوز از پرچمدار خود رونمایی نکرده است اما گوشی های تاشوی گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد را به بازار روانه کرد. از سرنوشت گوشی های سری نوت اخبار متفاوتی منتشر می شود اما خیلی از طرفداران این سری منتظر گوشی سری نوت 21 هستند. گلکسی S22 هم قرار است به زودی رونمایی شود و این می تواند مجددا توجهات زیادی را به سمت پرچمدار کم رقیب سامسونگ به خود جلب نماید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل