اخبار سخت افزار

تلویزیون ال جی رول شونده جدیدترین تلویزیون بازار صوت و تصویر

کمپانی ال جی نیز همانند سایر شرکت های فعال حوزه آی تی جدیدترین محصول خود را در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشت.تلویزیون رول شونده ال جی جدیدترین تلویزیون اولد شرکت LG می باشد که در این نمایشگاه رونمایی شد و توانست کاربران زیادی را جذب خود کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت تلویزیون

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تلویزیون رول شونده ال جی، رول شدن صفحه نمایش در جعبه‌‌ای است که پایین این تلویزیون قرار دارد؛ این ویژگی سبب شده است کمپانی ال جی طرفداران زیادی را دربازار صوت و تصویر جذب خود کند. لازم به ذکر است نمایشگر این تلویزیون ال جی نیز 65 اینچی با رزولوشن 4K می باشد.

قابلیت رول شدن تلویزیون ال جی به کاربران اجازه می دهد پس از تماشا کردن تلویزیون آن را به داخل جعبه ای که پایین صفحه نمایش قرار دارد رول کنند شایان ذکر است که فرایند رول شدن نمایشگر به‌ صورت خودکار انجام خواهد شد.

هدف کمپانی ال جی از طراحی تلویزیون رول شونده مشتریانی است که دیدگاه مینیمالیستیک به طراحی منازل خود دارند، چرا که این تلویزیون به کاربران اجازه می دهد در صورت عدم نیاز به نمایشگر، آن را جمع کنند و نمایی ساده ‌تر از تلویزیون را در منزل خود تداعی کنند.

تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون ال جی رول شوند هنوز توسط کمپانی سازنده اعلام نشده است. اما با توجه به خبرهای منتشر شده این تلویزیون یک نمونه مفهومی بوده و نمی توان انتظار داشت که به زودی به تولید انبوه برسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تلویزیون ال جی رول شونده برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • تلویزیون ال جی رول شونده واقعا فوق العاده ست امیدوارم به زودی به تولید انبوه برسه و بتونه باعث تحول بازار صوت و تصویر بشه.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل