دسته بندی: دوربین

دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس جی 9 دارای استابیلایزر 5 محوره

دوربین عکاسی پاناسونیک Lumix G9 جدیدترین دوربین عکاسی شرکت Panasonic بوده و نسبت به دوربین GH5 که اخیرا توسط این شرکت معرفی شده بود دارای قابلیت های جدیدتر و بروزتری می باشد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت دوربین عکاسی

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به خرید دوربین عکاسی های دیجیتال با قابلیت تعویض لنز می باشید، جدیدترین دوربین عکاسی پاناسونیک مناسب شما خواهد بود. کمپانی Panasonic به تازگی یکی از منحصر به فرد ترین دوربین عکاسی خود را با نام لومیکس G9 بهبازار دوربین معرفی کرد.

دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس جی 9 تقریبا از نظر کارایی شبیه به دوربین Panasonic GH5 بوده و همانند آن مجهز به سنسور 20.3 مگاپیکسلی با فیلتر پایین ‌گذر (low-pass) داخلی می باشد و می تواند 8 عکس مجزا را در یک عکس واحد با رزولوشن 80 مگاپیکسل ادغام و به ثبت برساند.

یکی دیگر از قابلیت های دوربین عکاسی پاناسونیک Lumix G9 ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه می باشد علاوه براین مجهز به فوکوس اتوماتیک با سرعت موثر 0.04 ثانیه نیز شده است. صفحه نمایش این دوربین عکاسی پاناسونیک 3 اینچی با قابلیت چرخش در تمام زوایا و بدون حاشیه از نوع LCD بوده و از حالت لمسی، منظره ‌یاب الکترونیکی OLED، ارتباط بلوتوث نسخه 4.2 و وای ‌فای هم پشتیبانی می کند همچنین با استفاده از اپلیکیشن عکس Panasonic می ‌توانید اطلاعات را از طریق این دوربین به دستگاه ‌های دیگر منتقل کنید.

منظره ‌یاب الکترونیکی و OLED دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس G9 به حداکثر بزرگنمایی 0/83 و وضوح 3/68 میلیون نقطه ‌ای بهرمند شده است و این ویژگی سبب شده که یکی از بهترین دوربین های بدون آینه بازار دوربین شناخته شود. دوربین لومیکس G9 دارای دو شیار کارت حافظه می باشد که هر دوی آنها از کارت حافظه ‌های UHS-II پشتیبانی خواهند کرد همچنین مجهز به پورت های جک هدفون، جک میکروفون، همزمان کننده فلش، HDMI، ریموت با سیم و USB3.0 نیز شده است.

بدنهدوربین عکاسی لومیکس جی 9 پاناسونیک فلزی و در مقابل رطوبت و گرد و خاک بسیار مقاوم می باشد به طوری که می تواند در دمای 10- درجه سانتیگراد نیز پاسخگوی نیاز کاربران باشد. لازم به ذکر است این دوربین دارای تثبیت‌ کننده تصویر 5 محوره بوده و عکاسان و فیلمبرداران دیگر نیازی به خرید لنزهای اختصاصی برای تثبیت تصاویر ندارند!

دوربین عکاسی لومیکس پاناسونیک Lumix G9 احتمالا در اوایل ژانویه سال 2018 با قیمت حدود 1700 دلار راهی بازار دوربین خواهد شد همچنین این دوربین عکاسی با ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد به عنوان بهترین دوربین عکاسی کمپانی پاناسونیک شناخته شده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین عکاسی پاناسونیک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • از لحاظ کارایی دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس جی 9 خیلی حرفه ای اینطور که مشخص رقیب دوربین عکاسی های کانن، نیکون میشه

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

17 ساعت قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل