اخبار سخت افزار

دوربین فیلمبرداری 8K شارپ مخصوص مسابقات المپیک توکیو 2020

در حالی که رزولوشن 4K به طور گسترده در اکثر شرکت ها مورد استفاده قرار نمی گیرد، تولیدکنندگان بزرگ دوربین های فیلمبرداری تصمیم دارند جدیدترین دوربین های خودشان را به رزولوشن 8K بهرمند کنند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

شرکت شارپ که یکی از فعالان بازار دوربین می باشد به تازگی جدیدترین دوربین فیلمبرداری خود را با نام 8C-B60A به طور رسمی رونمایی کرد و با قابلیت های حرفه ای که دارد می تواند بهترین دوربین فیلمبرداری برای مسابقات المپیک توکیو 2020 باشد.

لیست قیمت دوربین فیلمبرداری

دوربین فیلمبردرای شارپ 8C-B60A همانند دوربین خبری ENG ویدیو 10بیتی 8K را با نرخ 60 فریم بر ثانیه‌ بر روی یک سنسور Super 35mm که هم اندازه با سنسور Helium Weapon 8K شرکت Red می باشد ضبط خواهد کرد.علاوه بر این هارد اس اس دی 2 ترابایتی این دوربین فیلمبرداری شارپ توسط شرکت Astrodesign در کالیبراسیون توسعه پیدا کرده است به طوری که می تواند از یک ویدیوی 40 دقیقه‌ای با وضوح 8K نگهداری کند.

جدیدترین دوربین فیلمبرداری شارپ علاوه بر ضبط تصاویر ورزشی و خبری، قادر است تصاویر سینمایی با کیفیتی را نیز ضبط کند که برای فیلمسازان می تواند بسیار کارآمد باشد.کمپانی شارپ از کدک HQX کمپانی Grass Valley برای ضبط تصاویر با کیفیت (7680×4320‌ یا حدود 33 مگاپیکسل) استفاده کرده که اندازه فایل‌ ها را کاهش می دهد و انتقال و ویرایش فیلم ها نیز راحت تر انجام می شود.

دوربین فیلمبرداری شارپ 8C-B60A نسبت به دوربین های 8K کمپانی ‌های Sony و Red که اخیرا بهبازار دوربینعرضه شده اند، به قابلیت های جدیدتری بهرمند می باشد و گزینه مناسبی برای پخش کنندگان تصاویر زنده خواهد بود. طبق اعلام کمپانی Sharp دوربین فیلبرداری 8C-B60A با قیمت 77 هزار دلار به شرکت ‌های پخش کننده فیلم و تولید کنندگان محتوی فروخته خواهد شد لازم به ذکر است این شرکت هم اکنون در حال تدارک برای ساخت استودیو مخصوص مدیریت ضبط و پخش محتوای این دوربین 8K در ژاپن می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین فیلمبرداری شارپ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • من دوربین اولیمپوس دارم و پیکسل و مگا پیکسل را خوب متوجه نشدم و اما کمک شما به من این دوربین دیجیتال برای عکاسی و با یک مونیتوردر پشت دوربین و یک دایره در روی شانه سمت راست بال " شانه سمت راست دوربین که انواع و اقسام علامتها هست و من فقط یک علامت را فهمیدم که می‌شود فیلم برداری هم کرد .چرا شرکتی که دوربینی به این خوبی می‌فروشد خوب یک دفترچه آموزش و نحوه کار با دوربین را اگر میگداشت که خیلی خوب میشد .

  • اینطور که مشخص دوربین فیلمبرداری شارپ 8C-B60A خیلی باید حرفه ای باشه... و با کیفیت تصویری که داره می تونه بهترین دوربین برای فیلسازها باشه.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل