دسته بندی: قطعات کامپیوتر

جدیدترین مانیتور ایسوس با نام ProArt PA32UC معرفی شد

کمپانی ایسوس پس از عرضه مانیتور های گیمینگ پر قدرت، اخیرا فعالیت چشمگیری در تولید مانیتور های حرفه ای مهندسی، طراحی، اداری، نظارتی داشته است. این کمپانی پس از معرفی صفحه نمایش پروآرت PA27AC ، یکی دیگر از جدیدتریمحصولات سری پروآرت را با نام PA32UC به لیست قیمت محصولات خود اضافه نمود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت مانیتور

مانیتور ایسوس پروآرت PA32UC دارای صفحه نمایش 32 اینچی و پنل شیشه ای بوده و از رزولوشن 4K/UHD نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ همچنین با چرخش 90 درجه ای که دارد می تواند عملکرد بهتری را برای طراحان و گرافیست ها داشته باشد.

معیار دلتا (∆E) درمانیتور ASUS ProArt PA32UC کمتر از 2 بوده و از گستره های رنگ SRGB و DCI-P3، به ترتیب تا 100% و 95% پشتیبانی خواهد کرد. لازم به ذکر است پالت رنگ Rec. 2020 تا 85% و Adobe RGB نیز تا 99.5% در این مانیتور ایسوس نمایش داده می شود، همچنین قادر است بیش از 1 میلیارد رنگ واقعی را تولید کند.

کمپانی ASUS در ساختمانیتورPA32UC تعداد 384 دیود ال ای دی استفاده کرده است، به طوری که روشنایی پنل به 1000 نیت خواهد رسید. این مانیتور ایسوس با پشتیبانی از فناوری HDR+ می تواند در بخش طراحی بسیار کار آمد و حرفه ای عمل کند.

درگاه های ارتباطی مانیتور ایسوس پروآرت PA32UC شامل Thunderbolt 3، USB 3.1 و DisplayPort و علاوه بر این مانیتور PA32UC سازگار با سیستم های X-rite i1 Display Pro و Datacolor Spyder5 نیز خواهد بود.

لیست قیمت مانیتور ایسوس

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • مانیتور ایسوس پروآرت PA27AC خیلی عالیه پیشنهاد می کنم این صفحه نمایش کسایی که کارای طراحی انجام میدن و یا گرافیست هستند حتما خریداری کنند.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل