دسته بندی: قطعات کامپیوتر

فروش مانیتور سامسونگ C27F591FD به زودی

فروش مانیتور سامسونگ C27F591FDبه زودی در ماه آینده انجام خواهد شد و توسط کمپانی Samsung به لیست قیمت مانیتور های سامسونگ افزوده می شود همچنین دو اسپیکر 5 وات نیز درون این مانیتور تعبیه شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کمپانی سامسونگ الکترونیک در راستای تولید مانیتورهای جدید خود، یک مدل منحنی Curved را معرفی کرد.همانطور که در گذشته نیز بدان اشاره شد، سامسونگ مشغول بررسی شدت انحنا در مقادیر متفاوت است تا بدین ترتیب علاوه بر راضی نگه داشتن کاربران، برترین هماهنگی با چشم را ایجاد نماید.

مانیتور سامسونگ C27F591FD جدید ترین محصول سامسونگ الکترونیک است. این محصول از یک پنل 27 اینچی SVA بهره می برد. میزان کنتراست استاتیک در این مانیتور 3000:1 است.شدت انحنا در آن نیز 1800R است. حداکثر دقت قابل پشتیبانی نیز FHD در نظر گرفته شده است. بدنه سفید رنگ به همراه فریم بسیار نازک و همچنین طراحی زیبا و چشم نواز مدل های 2016  همگی در این مدل تکرار شده است.

نرخ تجدید پذیری پنل در حالت عادی 60  هرتز است. اما سامسونگ استفاده از فناوری AMD FreeSync را نیز در آن لحاظ کرده است. سرعت پاسخ به فرکانس پنل نیز 4 میلی ثانیه است که برای یک مانیتور در این رنج بسیار عالی است. در قسمت نوردهی، شاهد حداکثر شدت روشنایی 250 شمع در متر مربع هستیم. در قسمت پشت مانیتور می توان از قابلیت های تحت VESA بهره برد. اتصال به دیوار و مینی کامپیوترها، از جمله آنها هستند.

دواسپیکر5 وات نیز برای تولید یک ساده اما کار راه انداز، درون آن به خدمت گرفته شده است. یک جک هدفون 3.5 میلی متری به همراه یک ورودی دیجیتال، پورت HDMI 1.4 و DP 1.2 بخش های I/O را تشکیل می دهند. این مانیتور با قیمت زیر 350 دلار و در ماه ژوئن روانه بازار خواهد شد. یک مانیتور زیبا که می تواند در زمینه های گیمینگ و مهندسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

لیست قیمت مانیتور

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سامسونگ یکی از بهترین برندها در زمینه گوشی موبایل،تلفن،مانیتور و ... است،مانیتور سامسونگ C27F591FD همان طور که در سایت خوب آی تی بازار هم توضیحات و شکل آن آمده است بسیار زیبا و کارآمد طراحی شده بسیار کاربردی است و با قیمت مناسبی هم عرضه میگردد با تشکر و سپاس فراوان از سایت خوب آی تی بازار.

  • با سلام وخسته نباشید به دوستان ای تی بازار
    این مانیتور سامسونگ C27F591FD با داشتن ظرفت عالی و همچنین طراحی خوبی که داره مورذ توجه مشتریان قرار میگیرد علاوه بر این کیفیت تصویر و خوبی داره امیدوارم این مانیتور سامسونگ C27F591FDبه زودی در ای تی بازار با قیمت ویژه عرضه ش

  • با سلام
    فروش مانیتور سامسونگ C27F591FD به زودی در ماه آینده انجام خواهد شد و توسط کمپانی Samsung به لیست قیمت مانیتور های سامسونگ افزوده می شود همچنین دو اسپیکر 5 وات نیز درون این مانیتور تعبیه شده است.

  • خسته نباشید! این مانیتور سامسونگ C27F591FD جدید ترین محصول سامسونگ الکترونیک است. این محصول از یک پنل 27 اینچی SVA بهره می برد. میزان کنتراست استاتیک در این مانیتور 3000:1 است.شدت انحنا در آن نیز 1800R است. حداکثر دقت قابل پشتیبانی نیز FHD در نظر گرفته شده است.دو اسپیکر 5 وات نیز برای تولید یک ساده اما کار راه انداز، درون آن به خدمت گرفته شده است. یک جک هدفون 3.5 میلی متری به همراه یک ورودی دیجیتال، پورت HDMI 1.4 و DP 1.2 بخش های I/O را تشکیل می دهند. این مانیتور با قیمت زیر 350 دلار و در ماه ژوئن روانه بازار خواهد شد.

  • لیست قیمت مانیتوری که در انتهای متن خبر درج کردین خیلی مفید و کاربردی بود برام...ممنونم از خبر خوبتون.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

4 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل