دسته بندی: قطعات کامپیوتر

قیمت موس گیمینگ استیل سریز Rival 110 اعلام شد

موس گیمینگ استیل سریز Rival 110 نسبت به موس های مخصوص بازی ایسوس و لاجیتک قیمت مناسب تری داشته و با مجهز بودن به نرم ‌افزار SteelSeries Engine به گیمرها این امکان را می دهد که به صورت دلخواه نورپردازی Mouse Rival 110 را شخصی سازی کنند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت موس

کمپانی SteelSeries اخیرا یکی از حرفه ای ترین موس گیمینگ خود را با نام Rival 110 به بازار قطعات کامپیوتر معرفی نمود و قیمت مناسب و ارزان این موس گیمینگ می تواند بسیاری از گیمرها را جذب خود کند.

موس گیمینگ استیل سریز Rival 110 مجهز به یک سنسور اپتیکال با حداکثر دقت 7200 بر حسب CPI بوده و سرعت ردیابی آن نیز 240 اینچ بر ثانیه (IPS) می باشد همچنین کاربران می توانند دقت موس را تا 100 CPI کاهش دهند.

با توجه به شکل ظاهری، موس گیمینگ Rival 110 استیل سریس به 6 کلید مجهز شده است و دو کلید سمت چپ موس نیز به عنوان کلید های Backward و Forward تعبیه شده اند این طراحی سبب خواهد تا کارابرن تسلط بیشتری بر موس داشته باشند. شرکت SteelSeries نیز عمر سوئیچ‌ های موس گیمینگ Rival 110 را 30 میلیون بار کلیک تخمین زده است.

نورپرداری RGB موس مخصوص بازی استیل سریز Rival 110 در بخش لوگوی شرکت SteelSeries و کناره های اسکرول در نظر گرفته شده است. همچنین نورپردازی پیش فرض این موس گیمینگ به گیمرها اجازه خواهد داد تا با استفاده از نرم ‌افزار اختصاصی SteelSeries Engine نورپردازی موس Rival 110 را شخصی سازی کنند.علاقمندان می توانند هم اکنون موس گیمینگ استیل سریز Rival 110 را با قیمت 39.99 دلار از بازار قطعات کامپیوتر خریداری نمایند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد موس گیمینگ استیل سریس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • قیمت موس گیمینگ استیل سریز ریوال 110 نسبت به کارایش خیلی خوب و مقرون به صرفه ست ولی ای کاش وایرلس بود!!!

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل