قطعات کامپیوتر

کارت گرافیک Colorful GTX1070 کم یاب و قدرتمند

کارت گرافیک Colorful GTX1070 کم یاب و قدرتمند بوده و به زودی کمپانی کالرفول تعداد محدودی از این کارت Vga را وارد بازار های کارت گرافیک خواهد کرد همچنین این کارت گرافیک از محصولات سری SNAKE می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک Colorful GTX1070

شرکت چینی Colorful که به دو نام تجاری Colorful و I-GAME به تولید سخت افزار مشغول است، در دو سال اخیر محدوده بازارهای خود را از چین به دیگر نقاط جهان گسترش داده است. این کمپانی به تازگی آخرین سخت افزار خود را رونمایی کرده است که یک کارت گرافیک با ظاهر خشن و البته خنک کننده ی بسیار حرفه ای است.

کارت گرافیک Colorful GTX1070

این کارت گرافیک تحت عنوان COLORFUL iGame GTX 1070 SNAKE X-Top لانچ شده است و همانطور که از نامش نیز پیداست، بر اساس GTX1070 تولید شده است. این کارت گرافیک از سری محصولات SNAKE است و برای تامین انرژی اصلی خود از 2 رابط 8 پین بهره می برد.

کارت گرافیک Colorful GTX1070

دو تراشه بایوس این کارت گرافیک را همراهی می کنند که هدف از این کار ایجاد پروفایل های مجزای اورکلاک و جلوگیری از خرابی در صورتی بروز مشکل برای یکی از تراشه ها است. 8 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5 نیز برای آن نصب شد است که در فرکانس تک تراشه به 2000 مگاهرتز دست پیدا می کند.

کارت گرافیک Colorful GTX1070

همچنین یک رابط حافظه 256 بیتی نیز در کنار آن است. فرکانس پایه (Base) برابر با 1667 مگاهرتز و فرکانس افزایشی (Boost) نیز به 1860 مگاهرتز می رسد. شایان ذکر است که این کارت گرافیک در تعداد محدود تولید خواهد شد.

لیست قیمت کارت گرافیک

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیک Colorful برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. امیدوارم کارت گرافیک Colorful GTX1070 با قیمت ارزون وارد بازار کارت گرافیک ها بشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا