دسته بندی: قطعات کامپیوتر

جدید ترین کارت گرافیک کالرفول مجهز به خنک کننده مایع

اولین کارت گرافیک مجهز به خنک کننده مایع شرکت Colorful با نام iGame GTX1080Ti Neptune W راهی بازار قطعات کامپیوتر شد. این کارت گرافیک سری نپتون کمپانی کالرفول با دارا بودن ماژول حافظه GDDR5X می تواند در بازی های جدید با قدرت بیشتری کار کند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت کارت گرافیک

شرکت Colorful جدید ترین کارت گرافیک iGame GTX1080Ti Neptune W که از خنک کننده مایع بهره می‌ برد را با نام نپتون به بازار قطعات کامپیوتر معرفی کرد. کارت گرافیک iGame GTX1080Ti Neptune W اولین کارت VGA با خنک کننده مایع شرکت Colorful می باشد که با دارا بودن 3584 هسته CUDA و فرکانس پایه 1549 مگاهرتز کار می ‌کند که در حالت Boost می ‌تواند تا 1708 مگاهرتز افزایش یابد.

برای بهبود عملکرد، کارت گرافیک کالرفول iGame GTX1080Ti Neptune W با ماژول حافظه GDDR5X که با پهنای باند 11Gbps فعالیت می ‌کند ساخته شده تا در بازی ‌های جدید عملکرد قدرتمندتری داشته باشد.

کمپانی Colorful نام خنک کننده مایع خود را Shielizer Cooler انتخاب کرده است و یکی از ویژگی ‌های مهم آن نورپرازی RGB بوده که قادر به نمایش 16/8 میلیون رنگ است و توسطنرم افزارiGame Zone II می‌ توانید آن را شخصی سازی کنید.

واتر بلاک و لوله‌ های خنک کننده کارت گرافیک کال رفول iGame GTX1080Ti Neptune W از فلز مس ساخته شده‌ اند تا گرما را به خوبی به مایع خنک کننده انتقال دهند و سپس از مایع خنک کننده به رادیاتور برسد. بر روی رادیاتور 2 فن 120 میلی متری با نویز تقریبا 0 دسی بل قرار گرفته که کاملا بی صدا می باشند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیک کالرفول برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با اینکه کارت گرافیک کالرفول iGame GTX1080Ti Neptune W اولین کارت گرافیک مجهز به خنک کننده مایع این شرکت ولی نسبت به بقیه کارت Vga ها کارایی بهتری داره فقط قیمتش کی اعلام میشه؟؟؟؟

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل