دسته بندی: قطعات کامپیوتر

کارت گرافیک ایسوس GTX 950 OC با رنگ و بوی زمستانی

کارت گرافیک ایسوس GTX 950 OC با رنگ و بوی زمستانی عرضه خواهد شد و این محصول جدید از کمپانی ایسوس مخصوص سیستم های گیمینگ می باشد و شامل دو فن خنک کننده نیز خواهد بود. کمپانی ایسوس که محصولات آن میان گیمر‌ها محبوبیت و شهرت خاصی دارد، با یک کارت گرافیک جدید و زیبا به پیشواز زمستان می‎رود. GeForce GTX 950 OC با برخورداری از رنگ بندی سفید و زیبای خود، می‌تواند به سیستم‌های گیمینگ جلوه خاصی ببخشد و در ترکیب با مادربردهای سری Z170 این کمپانی، رنگبندی بی‌نظیری را ایجاد می‎کند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

همانند دیگر کارت‌های گرافیک ایسوس، این محصول نیز با استفاده از اجزای با دوام و خط تولید تماماً اتوماتیک و بدون دخالت دستAUTO-EXTREME Technology تولید می‌شود. ایسوس در ساخت GTX950-OC-2GD5 راهکار خنک سازی انحصاری خود با دو فن را به خدمت گرفته که تا 2 برابر قدرت خنک سازی بیشتری داشته و هم زمان تا 3 برابر کم صدا‌تر از خنک کننده مدل مرجع است. درگاه‌های خروجی تصویر متشکل از یک DVI-I، یک HDMI و یک DisplayPort می‌باشد.

کارت گرافیک ایسوس GTX 950 OC دارای 2 فن خنک کننده

همانطور که از پسوند OC پیدا است، اینکارت گرافیکبه مدل GTX950-OC-2GD5 از پیش اورکلاک گشته و فرکانس هسته آن در حالت OC Mode حداکثر به 1279 مگاهرتز می‌رسد.

در حالت گیمینگ فرکانس هسته کمی پایین‌تر بوده و حداکثر به 1253 مگاهرتز می‌رسد. فرکانس پایه هسته در هر یک از حالت‌های OC Mode و گیمینگ به ترتیب 1102 و 1076 مگاهرتز است. 2 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR5 با فرکانس 6610 مگاهرتز و باس 128 بیتی، پردازنده گرافیکی GeForce GTX 950 را همراهی می‌کند. زمان عرضه این محصول اعلام نشده است.

قیمت کارت گرافیک

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام . شرکت ایسوس از بهترین های صنعت ساخت کارت گرافیک است این کارت گرافیک از سیستم خنک کنندگی خوبی ساخته شده و برای گیمر های حرفه ای خیلی مناسبه و صدای خیلی کمتری نسبت به بقیه یکارت گرافیک ها داره و با توجه به اینکه بازی های جدیدحافظه ی زیادی نیاز دارند با این کارت گرافیک با حافظه ی بالا میشه به راحتی این بازی هارو اجرا کرد

  • کارت گرافیک ایسوس GTX 950 OC اگر با یک مادربرد ایسوس بسته بشه و از 2 ماژول رم 4 گیگابایت کورسیر استفاده بشه اونوقت معنای ساپورت گیم رو میشه چشید

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

1 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل