دسته بندی: قطعات کامپیوتر

کامپیوتر کوچک ایسوس VivoStick دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی

کامپیوتر کوچک ایسوس VivoStick دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و یکی از مزایای این کامپیوتر جیبی  قیمت بسیار پایین آن در برابر امکانات و کارایی آن است که در مصارف صنعتی و تجاری بسیارمناسب می باشد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کامپیوتر کوچک ایسوس VivoStick دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و یکی از مزایای این کامپیوتر جیبی  قیمت بسیار پایین آن در برابر امکانات و کارایی آن است که در مصارف صنعتی و تجاری و مدارس بسیارمناسب می باشد. شرکت ایسوس مدتی پیش سری کامپیوترهای جیبی خود را با نام VivoStick معرفی کرد. اکنون روابط عمومی ایسوس در ایران تصمیم دارد کاربران را بیشتر با این کامپیوتر کوچک آشنا کند. کامپیوتر VivoStick با کمک یک رابط HDMI  هر تلویزیون یا نمایشگری را به یک رایانه کامل تبدیل می کند. مغز متفکر این دستگاه، یک پردازنده کم مصرف اتم، از کمپانی اینتل است که به 2 گیگابایت رم تجهیز شده است. حافظه داخلی VivoStick برابر با 32 گیگابایت بوده و برای ذخیره سازی فایل ها در نظر گرفته شده است.

جهت اتصال به دستگاه های جانبی هم ایسوس یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 درنظر گرفته است. راهکارهای ارتباطی این مدل با استفاده از شبکه بیسیم 802.11ac و بلوتوث نسخه 4.1 کامل شده است. همچنین علاوه بر انتقال صدا از طریق رابط HDMI یک جک استاندارد صوتی نیز برای اتصال به بلندگو در آن وجود دارد. فلسفه Zen سرلوحه طراحی اکثر محصولات ایسوس است و در این مدل در قسمت دکمه روشن/خاموش و در قسمت رابط HDMI از این فلسفه در طراحی محصول الهام گرفته شده است. ابعاد فوق باریک آن تنها 135x36x16.5 میلیمتر است که با یک نگهدارنده اختصاصی، می تواند به راحتی در هر سطحی مانند پشت نمایشگرها نصب شود.

شما می توانید با استفاده از فناوری انحصاری ASUS HyStream محتوای ویدئویی، عکس ها، یا هر فایل دیگری را به اشتراک بگذارید. به طور مثال فایل هایی را که در دستگاه هوشمندتان دارید، می توانید به سادگی با کمک VivoStick و از طریق پورت HDMI بر رویتلویزیونیا هر صفحه نمایشگر بزرگتری پخش کنید. کاربران همچنین می توانند VivoStick را به وسیله نرم افزار VivoRemote از راه دور مدیریت و کنترل کنند. این برنامه، دستگاه های هوشمند شما مانند تلفن همراه را به یک کیبورد و ماوس بی سیم تبدیل می کند.

یکی از مزایای VivoStick قیمت بسیار پایین آن در برابر امکانات و کارآیی آن است که در مصارف صنعتی و تجاری فاکتوری مهم تلقی می شود. VivoStick می تواند راهکاری مناسب برای تین کلاینت ها، مدارس یا کسب و کارهای کوچک باشد و همچنین با توجه به رابط HDMI و ابعاد کوچک آن، مناسب ترین دستگاه برای مدیریت محتوای نمایشگرهای تجاری و سیستم های فروشگاهی باشد.

علاوه بر آن به دلیل استفاده از راهکار ذخیره سازی با ساختار دیسک جامد و ابعاد کوچک آن، می تواند کامپیوتری ایده آل برای مدیران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و در نهایت اشخاصی که جابجایی، وزن و امنیت برایشان اهمیت دارد، باشد. و در آخر این محصول به دلیل طراحی زیبا و کوچکی که دارد توانست جایزه Red Dot Design 2016 که یکی از معتبرترین جوایز طراحی دنیا است را نصیب خود کند.

لیست قیمت کامپیوتر کامل

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام،خسته نباشید،کامپیوتر کوچیک ایسوس vivostick که در سایت خوب آی تی بازار قرار دادید بسیار خوب و جالب بود،ازتون تشکر میکنم،همان طور که خودتون هم بهش اشاره کردید دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است و دارای قیمت پایینی است که از مزیت های این محصول به شمار می رود،من هم به تمامی افرادی که قصد خرید دارند این مدل و برند خوب رو پیشنهاد میدم با تشکر.

  • با سلام
    کامپیوتر کوچک ایسوس VivoStick دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی که این مکامپیوتر طراحی بسیار مناسبی دارد و توجه کاربران زیادی رو به خود جذب کرده است.

  • چقدر عالیه
    بذار تو جیبت هر جا خاصی استفاده کن فقط یه فکری برای کیبوردش کنیم که این بشه از این کیبورد های رول استفاده کنیم خیلی باحاله . ولی کاش قیمتش رو هم تو ای تی بازار اعلام می کردید. حافظه اش کمه که یکی از عیب هاش هست ولی رم 2 گیگش فوق العاده هست

  • کامپیوتر کوچک ایسوس VivoStick که دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است. یکی دیگر از انواع کامپیوتر های قابل حمل و کوچک این شرکت با سابقه در زمینه قطعات کامپیوتری است. البته این حافظه برای یک کامپیوتر بسیار کم است گرچه می توان با خرید یک هارد HDD اکسترنال این مشکل را حل کرد.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل