دسته بندی: قطعات کامپیوتر

خنک کننده مایع قابلیت جدید کارت گرافیک گیگابایت GTX980

خنک کننده مایع قابلیت جدیدکارت گرافیک گیگابایت GTX980می باشد که پیش از این در مجموعه GIGABYTE WaterForce به کار رفته بود. جدیدترین کارت گرافیک معرفی شده گیگابایت، مدل GTX980 WAOC است که از یک برد و چیپ گرافیکی GTX980 و یک خنک کننده ی مایع که پیش از این در مجموعه GIGABYTE WaterForce به کار رفته بود ، تشکیل شده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

GTX 980 WAOC تازه‌ترین محصول گیگابایت است که همانند دیگر کارتهای GTX980، بر پایه معماری ۲۸ نانومتری ، ۴ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 ، پشتیبانی DirectX12 و پهنای باند ۲۵۶ بیتی ساخته شده است که با بهرمندی از خروجی های متعدد ، توانایی پردازش ۴ تصویر همزمان را دارد.

ویژگی های منحصر به فرد کارت گرافیک GIGABYTE GTX980 WAOC:

ست خنک کننده مایع اینکارت گرافیکبصورت لوپ بسته بوده و با داشتن یک بلوک ویژه (Full Cover Block) ، قابلیت گرماگیری ازپردازندهگرافیکی، چیپ های حافظه و ماسفت ها را دارد که به منظور نصب و استفاده راحت بصورت سر هم شده عرضه می شود.

در ساخت اینکارت گرافیکاز فناوری SOC GPU Gauntlet استفاده شده که امکان انتخاب پردازنده های دستچین شده و باکیفیت‌تر را برای این محصول میسر ساخته که باعث توانایی اورکلاکینگ بالاتری خواهد شد.

فناوری GIGABYTE Flex به کار رفته در این کارت گرافیک می تواند بطور خوکار تمامی نمایشگر های متصل به خروجی های کارت گرافیک را شناسایی کرده و یک تصویر واحد را بصورت چینش چهار نمایشگره پردازش کند تا تجربه استفاده از رزولوشن های عریض و فوق عریض را برای کاربران امکانپذیر سازد.

مجموعه فناوری ها و امکانات به کار رفته در این محصول ، زمینه ساز ویژگی های زیر خواهد شد:

۱. دمای کاری پایینتر به دلیل استفاده از خنک کننده مایع و فناوری Ultra Durable
۲. قابلیت اورکلاک بالا با استفاده از چیپ گرافیکی دستچین شده و مدار تغذیه اختصاصی

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام
    خنک کننده مایع قابلیت جدید کارت گرافیک گیگابایت GTX980 می باشد که پیش از این در مجموعه GIGABYTE WaterForce به کار رفته بود. جدیدترین کارت گرافیک معرفی شده گیگابایت، مدل GTX980 WAOC است که از یک برد و چیپ گرافیکی GTX980 و یک خنک کننده ی مایع که پیش از این در مجموعه GIGABYTE WaterForce به کار رفته بود ، تشکیل شده است.

  • خبری که در مورد (خنک کننده مایع قابلیت جدید کارت گرافیک گیگابایت GTX980) تو سایت قرار دادید خیلی خوشحالم کرد،مشکل اکثر کارت گرافیک ها هم اینه که سریع داغ میکنند، ویژگی های خوبه دیگری هم مثل: قابلیت اورکلاک بالا با استفاده از چیپ گرافیکی دستچین شده و مدار تغذیه اختصاصی داره ممنون و سپاس بابت اخبارهای به روزتون.

  • کارت گرافیک گیگابایت GTX980 واقعا عالیه با اینکه شرکت های زیادی در زمینه ی تولید کارت های گرافیک فعالیت می کنند. از نظر من کمپانی گیگابایت یکی از بهترین شرکت هاست چون با تولید کارت های گرافیک قدرتمند و طراحی خای زیبا و همچنین قابلیت های منحصر به فرد. باعث رضایت هر گیمری می شود. این قابلیت جدید یعنی خنک کننده مایع هم می تواند باعث موفقیت بیشتر این شرکت شود. ممنون از اخبار آی تی

  • چقدر جالبه و برای من که مداذم با نرم افزار کرل و اتوکد استفاده میکنم فکر کنم عالی باشه کاش اطلاعات بیشتری در اختیارمون میذاشتید و در ای تی بازار عرضه ش میکردید

  • کارت گرافیک گیگابایت GTX980 اینقدر کارت گرافیک حرفه ای هست که واقعاً بخازر عملیات گرافیک و پردازشی که انجام میده مجبور به استفاده از مایع خنک کننده هست

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل